Obsah košíku

Podpora pro zákazníky

Vaše naprostá spokojenost je naší prioritou

Nejběžnější dotazy ohledně nákupu

Objednávka a doručení

Dodací doba se liší podle typu zboží. Například velkou část kontaktních čoček v mínusových dioptriích máme skladem, ale plusové, které nejsou tak časté, musíme objednat u výrobce. Obecně se doba dodání pohybuje mezi 1 a 4 pracovními dny od vytvoření vaší objednávky.

Svůj účet si můžete vytvořit na stránce Přihlášení, nebo přímo během procesu objednávky.

Uložené adresy můžete po přihlášení spravovat v nastavení svého účtu pod záložkou Adresy.

Při každé změně stavu vám od nás přijde informační email. Jakmile dokončíme zpracování vaší objednávky, tak si v případě zvolení osobního vyzvednutí můžete pro vaše zboží přijít, nebo vás bude kontaktovat dopravce s detaily doručení.

Akceptujeme kreditní karty VISA a MasterCard, bankovní převody a dobírku v případě dodání objednávky dopravcem.

Na zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.

Aktuální akce na kamenných prodejnách najdete na stránce https://lunettes.cz/akce/. Zlevněné výrobky prodávané elektronicky najdete vždy zvýrazněné v Katalogu produktů.

Ano, můžete nám v pracovní době zavolat na číslo +420 777 914 235, napsat na email lunettes@lunettes.cz, popřípadě využít kontaktního formuláře na stránce Kontakt a my se vám co nejrychleji ozveme.

V případě problému

Vrácení zboží a reklamace

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením.

V takovém případě nám zboží pošlete zpět a my vám peníze včetně dopravného vrátíme zpět.

Ke zboží na reklamaci je nutné přiložit fakturu a podrobný popis závady.

Ano, zboží musí být v nepoužitém stavu bez známek opotřebení. Detailní informace naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Ano, vrácené zboží musí být v původním obalu nebo pouzdru.

Ozvěte se nám hned, co chybu zjistíte. Pokud jsme zboží ještě nepředali dopravci, tak adresu změníme. V opačném případě bude nutné kontaktovat přímo dopravce.

Po obdržení reklamace vás budeme pravidelně informovat o průběhu procesu prostřednictvím emailu.

Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník. V případě oprávněné reklamace budou zákazníkovi náklady spojené s reklamací refundovány.